Minä menetin neitsyyteni niinkin vanhana kuin 20-vuotiaana. Jos olin itse vanha tuolloin, niin oli mieskin, jolle neitsyyteni menetin. Mies oli tuolla hetkellä 36-vuotias. Kyse ei ollut mistään baari-illan jälkeen hätäisesti sängyssä sutimisesta, vaan tarkkaan harkitusta tilanteesta, molempien osalta. Tunsin miehen ennestään, olin jopa joskus sanonut hänelle huumorimielessä, että hän voisi olla elämäni ensimmäinen mies. Mies, joka tekisi minusta naisen. Mies otti sen tuolloin vitsinä, mutta myöhemmin ajatus alkoi elää sillä tavalla, että siitä poiki lopulta minun ensimmäinen kokemukseni seksistä.

Silloin oli kevät. Olin vastikään täyttänyt 20 vuotta ja olin jälleen kerran tämän kyseisen miehen kanssa samaan aikaan samassa paikassa. Meillä oli sama harrastus, joten tapasimme vähintään kerran viikossa. Tällä kertaa kuitenkin juttelimme niitä näitä vielä harjoitusten loputtua ja miehen ehdotuksesta lähdimme käymään yhdessä vielä paikallisessa baarissa juomassa jotain. Todellakaan kumpikaan ei edes tilannut mitään alkoholipitoista, koska seuraavana päivänä oli arki ja miehellä oli töitä ja minulla opintoni. Siinä limsalasin yli jutellessamme tunnelma lämpeni ja jälleen kerran palattiin niihin kuuluisiin sanoihini siitä, että hän saattaisi olla ensimmäinen mieheni. Pienen leikinlaskun varjolla mies uteli, olinko jo syönyt asiasta sanani ja antanut jonkun toisen miehen hoitaa asian hänen puolestaan. Tietenkään en kierrellyt asiaa, vaan totesin, ettei minulla ollut mitään syytä syödä sanaani, ellei hän itse sitten ollut katumapäällä ja toivonut sitä.

Keskustelu johti lopulta siihen, että kumpikin meistä halusi tehdä jotain virinneelle tunnelmalle. Mies pyysi minut kahville luokseen, eikä minulla ollut ensimmäistäkään syytä kieltäytyä. Toki minä tiesin, että kyseessä oli kutsu paljon muuhunkin kuin pelkän kahvikupin ääreen.

Miehen asunnolla minä tulin harvinaisen tietoiseksi siitä tosiasiasta, että olin edelleen hikisissä treenivaatteissani ja varmasti harvinaisen pahanhajuinen. Pyysin siis lupaa käyttää miehen suihkua, jotta meidän molempien olo olisi edes hieman siedettävämpi. Mies opastikin minut kylpyhuoneen suuntaan ja antoi vielä ylellisen kokoisen kylpypyyhkeenkin kaapistaan. Minä aloin vähentää vaatteitani ja mies kiiruhti jonnekin keittiön suuntaan huikkien jotain lupaamastaan kahvista.

Varmaankin suihkuavan veden kohina ja oma hyräilyni olivat peittäneet alleen muut äänet, sillä havahduin todellisuuteen vasta siinä vaiheessa, kun huomasin suihkukaapin oven kolahtavan. Miehen saako tulla?-kysymykseen ei voinut vastata kieltävästi, sillä hän oli jo suihkussa siinä vaiheessa. Enkä minä halunnutkaan miestä sieltä häätää. Niin jännittynyt ja hermostunut kuin olisin voinut ollakin, mies oli kuitenkin minulle tuttu, enkä voi kieltää sitäkään, ettenkö olisi monesti hänestä haaveillut. Kohteliaasti ja kunnollisesti mies kuitenkin pesi selkäni, vain ohimennen hipaisten niitä alueita kehossani, jotka saatettiin tulkita erogeenisiksi. Hän ei tehnyt mitään käpälöimiseksi tai kourimiseksi tulkittavaa. Ainoastaan totesi, että näytin kauniilta ilman vaatteita.

Suihkun raikkaana, pehmeään pyyhkeeseen kietoutuneena tulimme pois kylpyhuoneesta ja siirryimme keittiöön juomaan niitä luvattuja kahveja. Mies joi kahvinsa mustana ja kuumana, minä puolestani jäähdyttelin omaani maidolla. Minulla oli vielä puolikuppia jäljellä, kun mies oli jo omansa juonut ja nousi laittamaan kuppiaan pois. Hän joutui kiertämään taakseni päästäkseen tiskipöydälle ja pistettyään pois oman kuppinsa hän kääntyi minuun päin. Ilmeisesti täysin hetken mielijohteesta hän suuteli niskaani ja korvaani. Jos hän olisi tiennyt, millainen reaktio siitä seuraa, hän ei ehkä olisi tehnyt sitä juuri silloin. Kahvikuppini kolahti kuuluvasti pöydälle, sillä niskani ja kaulani ovat äärettömän herkkiä kosketukselle.

Mies ei jäänyt siihen aikailemaan saati siivoamaan, vaan huomasi minun äkillisen kiihtymykseni. Hän hyväili kevyesti rintojani pyyhkeen päältä, löysäsi pyyhettä ylhäällä pitävää taitetta ja päästi pyyhkeeni valumaan alas niin, että rintani paljastuivat sen alta. Kaiken aikaa hän suuteli kaulaani, niskaani ja toisinaan hieman korvaanikin, pitäen huolen siitä, että minä kaiken aikaa kiihotuin vain lisää. Miehen mielessä ei kuitenkaan ollut pikainen hoito keittiön pöydällä, joten saatuaan minut ulos pyyhkeestäni, hän veti minut ylös ja johdatti makuuhuoneeseen.

En tänä päivänäkään osaa varmasti sanoa mitään makuuhuoneen sisustuksesta. Muistan vain sen, että verhot olivat raollaan ja huoneessa oli parisänky. Siihen parisängylle mies minut kaatoi. Maatessani selälläni tulin kiusallisen tietoiseksi joka ainoasta sentistä vartalossani ja ensimmäinen reaktioni oli peitellä hieman itseäni tai ainakin kääntyä sellaiseen asentoon, joka olisi hieman edullisempi. Mies kuitenkin totesi minun näyttävän tarpeeksi kauniilta selällänikin, eikä hän päästänyt minua kääntyilemään. Hän vain katseli minua jonkin aikaa ennenkuin alkoi hitaasti ja rauhallisesti hyväillä vartaloani. Ensin kosketus muistutti silitystä, se oli hellä, mutta ehdottoman siveä. Hän tuntui tunnustelevan vartaloani, selvittävän, millaiset muodot minulla oli. Hetken päästä kosketus muuttui varovaiseksi, mutta kiihkeäksi. Yhä enemmän mies keskittyi rintoihini, niiden kaariin ja jännityksestä ylöskohonneisiin nänneihin.

Mies hyväili minua aikansa, keskittyi milloin mihinkin kohtaan vartalossani, kunnes minä itse aloin vaatia, että hänen pitäisi tehdä jotain. Niin, hassua kyllä, minä itse pyysin ja vaadin, että hän antaisi minun kokea suuseksin paljon kehuttua ihanuutta. Ilmeisesti mies oli odottanutkin sitä, sillä häntä ei tarvinnut montaa kertaa vaatia. Kokemus oli yllättävä. Olin pelännyt, jostain täysin järjettömästä syystä, että mies käyttäisi hampaitaan ja suuseksi aiheuttaisi siltä osin kipua. Mitään sen suuntaista ei tietenkään tapahtunut. Mies oli yksi tähän astisen elämäni parhaista suuseksin antajista. Hän ei pelkästään livoskellut hetken aikaa ja siirtynyt sitten sormileikkeihin, vaan hän osasi käyttää kieltään useammalla tavalla. Välillä hän pyöritti kieltään nopeasti klitoriksella, välillä nuoli pitkillä lipaisuilla pitkin vakoa. Muutamia kertoja hän imaisi klitoriksen kokonaan suuhunsa ja imi hetken, pyöritellen samalla hellästi kieltään pitkin sitä. Kaikkiaan hän sai minut kiihottumaan ja nauttimaan hetkestä.

Mies sai minut lämpenemään harvinaisen kuumaksi, mutta toki hän halusi jotain itsekin. Hän lopetti nuolemisen ja päästi nyt oman pyyhkeensä tippumaan. Hän oli kiihottunut, täydessä erektiossa, jos haluaa käyttää tarkkaa termiä. Minä en ollut koskaan antanut miehelle suuseksiä sen enempää kuin miestä kiihottanut käsinkään. Kokemus oli minulle uusi siinäkin suhteessa. Niinpä tartuin hieman epäillen toimeen ja miehen elimeen. Tuolloin hänen elimensä vaikutti minusta varsin suurelta, mutta sittemmin olen todennut sen olleen aivan normaalikokoinen, ehkä hieman keskivertoa paksumpi. Varovaisilla liikkeillä aloin hieroa vartta, samalla hakien miehen kasvojen ilmeistä vihjeitä siihen, teinkö oikein vai väärin. Lisäsin voimaa puristusotteeseen ja kokeilin erilaisia liikkeitä kädelläni, saaden välillä enemmän ja välillä vähemmän kannustavia ähkäisyjä irti miehestä. Lopulta halusin kokeilla itse suuseksin antamista.

Minulla on kohtuullisen pieni suu ja leukaniveleni napsuvat, joten suuseksin antaminen ei ole kaikkein helpoin tehtävä. Kuitenkin huomasin, ettei se ollut ollenkaan inhottavaa. Välillä nuolin miehen elintä kuin tikkukaramelliä ja välillä imin sitä niin kovaa kuin pystyin, yrittäen samalla liikuttaa kieltäni terskan paikkeilla. Mies tuntui nauttivan siitä, vaikka minulla ei ollutkaan selvää käsitystä siitä, miten suuseksiä olisi pitänyt antaa. Jotenkin silti yllätyin, kun minusta aivan kesken kaiken mies käski minun lopettaa. Hän oli minua kokeneempi ja tiesi mitä teki, joten tietysti lopetin siihen.

Mies työnsi minut takaisin selälleni ja asettui itse polvilleen jalkojeni väliin. Hän halusi vielä hetken nuolla minua, pitääkseen huolta siitä, että olisin tarpeeksi kiihottunut varsinaiseen yhdyntään, ja - kuten myöhemmin sain kuulla - rauhoittuakseen itse hieman. Kun olin hänen mielestään tarpeeksi kostea, hän asetteli elimensä häpyhuulilleni. Hän katsoi minua silmiin ja kehotti rentoutumaan. Pieni kipu kuuluisi asiaan, mutta hän yrittäisi olla mahdollisimman hellä. Mieheen luottaen minä päätin olla mahdollisimman rento. Mies työntyi lähemmäksi, sisälleni ja tunsin kivun, jonka immenkalvon repeytyminen aiheutti. Se kuitenkin peittyi aistimusten tulvan alle. Miehen alin sisälläni oli jotain aivan uutta, ihmeellistä ja erilaista. En osaa sanoin kuvata sitä tunnetta, jonka ensimmäinen työntö pohjaan asti aiheutti.

Mies piti sanansa ja oli hellä. Hän liikkui ensi alkuun rauhallisesti, hieroi sormillaan klitoristani ja suuteli kaulaani. Vähän kerrassaan hän lisäsi työntöihinsä nopeutta ja voimaa, kunnes hän saattoi rakastella minua haluamallaan tahdilla. Työntöjen lomassa hän kuiski minulle, miten hyvältä minä tunnuin, miten kauniit kasvoni olivat posket punaisina ja kuinka hän ei enää voisi pidätellä itseään. Monet asiat hän sanoi toisilla sanoilla, mutta ne olivat vain minun korvilleni siinä tilaneessa, eivätkä sovi tänne.

En osaa sanoa, kuinka pitkään ensimmäinen yhdyntä sinällään kesti. Olin kuitenkin hämmentynyt, iloinen ja hieman pettynytkin, kun en itse ollut saanut orgasmia. Mies ei kuitenkaan suuttunut, hätääntynyt tai nauranut minulle, vaan sanoi sen olevan varsin yleistä, ettei nainen ensimmäisellä kerrallaan saanut orgasmia. Kyse oli siitä, että piti oppia saamaan orgasmi miehen kanssa. Myöhemmin olen havainnut hänen puhunen totta. Olen oppinut sen taidon uudestaan ja uudestaan, jokaisen miehen kanssa uudestaan. Ensimmäisen yhdynnän jälkeen seurasi toinenkin ja kolmaskin vielä samana iltana, mutta sitten sai yliotteen se todellisuus, että minun paikkani eivät olleet tottuneet seksin harrastamiseen. Yhteisen suihkun jälkeen minä puin ylleni treenivaatteet, jotka olivat enää nihkeät ja pahanhajuiset ja suuntasin kotiini. Yö oli jo pitkällä, mutta minä en välittänyt. Minä olin omalla pienellä pilvelläni sillä hetkellä ja nautin joka hetkestä siellä.